pátek 8. října 2021

Cold Soul, Warm Heart

Věděla jsem, že se tohle stane. Tušila jsem, že mé srdce vzplane a zároveň má duše zamrzne. Zamíchala jsem karty, ale nevím, jak hrát. Mám jít na jistotu nebo riskovat všechno? Otázka je, zda mohu získat víc nebo mi zůstanou jen oči pro pláč.

Ach jo, nevím, ani jak se mám cítit. Co je skutečné a co je pouhý klam? S tebou jsem veselá, směji se a přeji si něco víc. Jenže o samotě o všem pochybuji. Jaká by byla má skutečná reakce, kdyby se má tajná přání přeci jen vyplnila? 

Dříve bych z toho měla nejspíš ohromnou radost, ale teď váhám. Možná to bude tím, že jsem k tobě ztratila důvěru. Strašně moc (ač je to chyba) bych ji k tobě chtěla znovu nalézt, ale vím, že mě v nejtemnější chvíli necháš spadnout a opět mě opustíš. Zůstanu ležet na zemi v kaluži krve a se slzami v očích, dokud znova nepochopím, že mě nepřijdeš zvednout a má zranění neošetříš. A v tu chvíli si uvědomím, že mám vlastně strach. Co když tě vůbec neznám? Co když se dokážeš přetvařovat stejně jako já? Nevím, co si počít se svými pocity. Čekám, kdy mě to roztrhá a pak led se spojí s ohněm.. 

Darkness 

6 komentářů:

  1. Nooo, co popisuješ mi přijde hodně podobné tomu, co cítím a prožívám já... :((

    OdpovědětVymazat
  2. Mrzí mě, pokud zrovna tohle teď prožíváš. Já jsem člověk, co se snaží nad věcma moc nepřemýšlet, jinak se z toho zblázní.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel se ztracená důvěra hledá těžko. :( Asi tomu nech chvíli volný průběh než se zcela rozhodneš, jak jednat dále.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou silne myslenky. Ztracena důvěra se sbírá tezko, hodne chce o tom mluvit pokud se to da a dostat to ze sebe :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Jo tak to si říkám ohledně jedné ženy taky... Tyto pocity znám moc dobře...😥😓

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj čas a přeji kouzelný den :)