čtvrtek 16. září 2021

I'm lost somewhere in my feelings

Čas plyne a málokdy se zastaví - jen v těch nejnevhodnějších chvílích. Jen tehdy, kdy prim hraje utrpení, se čas zdá býti nekonečným. Ale co když vlastně nevíte, zda vás něco vážně tolik bolí nebo je to jen pouhý přelud, o kterém se přesvědčujete, že je skutečný?

Stáhla mě divá řeka, ve které jsem se topila a hledala cestu ke břehu. Avšak nakonec jsem se vždy nechala unést nesmlouvavým proudem pryč od svého osvobození. Bránila jsem se? Pochybuji, že tak by se mé počínání dalo nazvat. 

Měla jsem to všechno hodit za hlavu a jít dál. Proč jsem se tehdy rozhodla zatnout zuby a bojovat o to, o co nikdo jiný nestál? Proč jsem si rozhodla přivádět další bolest s nejistým výsledkem? Možná jsem prostě nepoučitelná a nedokázala jsem přijmout skutečnost (nebo možná ve skrytu duše doufám, že tohle všechno má svůj smysl a ta trnitá cesta vede k vytouženému cíli). Jsem jak děcko, které si hraje se sirkami, nedbá varování a až pozdě zjistí, že může ublížit nejen sobě, ale i lidem kolem. A víte, co je ironie? Já vlastně ani nevím, jestli toho cíle chci dosáhnout. Netuším, po čem toužím, nebo si to nechci přiznat. Všechno je tak zmatené a neuspořádané.. nedává to smysl (nebo ano?) a já se mezi tím ztrácím.

Ztrácím se v představách, kdy se na mě s porozuměním podíváš a konečně pochopíš. Pomalu se ke mě natáhneš a sevřeš mě ve svém objetí. Vnímám tvé teplo a vdechuji tvou úžasnou vůni. Bez rozmyslu mě políbíš na čelo a pošeptáš mi těch pár sladkých slov, které potřebuji tolik slyšet. Na chvilku hodím veškeré starosti za hlavu a jsem šťastná. Tohle je ta chvíle, která by měla být nekonečná.

Je to ale jenom představa a ve skutečnosti netuším, co se za zavřenými dveřmi zítřejšího dne doopravdy skrývá. Bojím se vykročit a jít dál. Nevím, zda zvládnu být usměvavá nebo mě přepadne smutek. Nevím, zda mám být za tuhle příležitost vděčná nebo zda mi přibydou další jizvy. Ať už je to jakkoliv, dámy a pánové, držte si klobouky, protože já se chystám ponořit do rozbouřeného moře.

Vaše Darkness 

3 komentáře:

  1. Píšeš krásně! Úplně jsem se do toho vžila, klobouk dolů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lepší je udělat krok, kterého se bojíš, jelikož si myslím, že lepší je vědět na čím člověk je, než být v neustálé nejistotě. Nepíšu to jen tak do větru, zažila jsem to, sice výsledek toho kroku byl bolestivý, ale na druhou stranu osvobozující. Přeji ti hodně sil a držím ti palce, abys z toho rozbouřeného moře vyšla jako vítězka. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. PS, na svém blogu jsem ti odpověděla na tvůj dotaz ohledně Death Note. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj čas a přeji kouzelný den :)