pondělí 24. srpna 2020

The One and Only

Tvoje objetí je něco, o čem neustále přemýšlím. Ale v poslední době se ve mě míchají rozporuplné pocity. Bývalo to místo, kde jsem se cítila bezpečně. Alespoň na kratičký okamžik mi přišlo, že mě dokáže ochránit před okolním světem i mnou samotnou. Vždy jsem se na něj těšila a pokaždé jsem ho nerada opouštěla. Cítila jsem se v něm tak dobře nejspíš proto, že jsem ti bezmezně věřila. Mrzí mě, že jsem ho po tobě žádala tak často. Pro tebe to asi tak příjemné nebylo..
Jenže když si sebe v tvém objetí představím teď, cítím strach a smutek. Jsem smutná, protože nevěřím, že mě ještě někdy obejmeš. Zároveň se bojím, že bych se tvého objetí dočkala jenom z lítosti. Navíc se děsím slov, která by mi mohla ještě víc ublížit. Strašně moc tě chci obejmout, ale znenadání se cítím slabá, bezmocná, na kolenou, se žiletkou v ruce..
Ti co v nás něco zlomili, to nemohou napravit, I guess. A přesto stále chci, aby jsi uzdravil mou duši. 
Darkness  

4 komentáře:

  1. Jsi tak citlivá už od dětství. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Objetí má dar uzdravit, ochránit, upokojit, utěšit... ale musí na něj být dva... mít člověka, který objetí bude opětovat a bude to tak chtít, bude to tak cítit... jen všechno je tak zrádné... rozpolcené... až z toho jde strach a jestli vůbec je někdo, komu tak bezmezně věřit... a pak se možná ošklivě zklamat... a nebo ne? Možná to jenom vidím všechno černě...

    OdpovědětVymazat
  3. Takové objetí, díky kterému máš pocit, že tě ochrání, je nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  4. To je pravdivé a ti co v nás něco zlomili a mají popřípadě snahu to napravit, tak člověk zkouší dát druhou šanci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj čas a přeji kouzelný den :)