úterý 21. července 2020

A new beginning

Stojím opět na začátku s prázdnýma rukama a bolavým srdcem. Byla jsem přinucena opustit místo, kde jsem našla své útočiště více jak před 7-mi lety. Tenkrát jsem byla ještě středoškolačka, která neměla na sobě nabalených tolik starostí. A přesto už věděla, co je to bolest. Vytvořila jsem si prostředí, kde jsem se cítila o něco bezpečněji. Kde jsem si mohla alespoň trochu ulehčit. Narazila jsem na pár lidí, kteří mi nabídli svou ruku a zachránili mě před utonutím. Ale teď už je to všechno pryč. Vyhnali mě a já jsem ztracená. Obklopuje mě velké neznámé a já se chystám pro sebe postavit nový přístřešek. Přemýšlím, jakou cestou se vydám. Která mě zavede na kouzelnou lesní mýtinu a která do chladné kamenné hrobky? Kdo mě chytne za ruku a povede tím správným směrem? Jsem zde plná strachu i očekávání. Tohle je můj nový začátek.

Darkness 

11 komentářů:

  1. Hlásím, že už jsem prakticky přestěhovaná.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Byl to takový šok pro nás pro všechny... Ale věřím, že si všichni zvykneme, já už si zvykám a to docela překvapivě rychle. Tak ať jsi tu hlavně spokojená. 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsi tu sama, budu tvůj průvodce!

    OdpovědětVymazat
  4. Věřím, že to musel být opravdu šok. Já jsem velmi ráda, že při prvním rozhodování, kam dát blog, jsem nakonec vybrala blogger.

    OdpovědětVymazat
  5. Já blogovala na blog.cz 12 let :-( též jsem byla donucena se přestěhovat. Také to beru jako nový začátek, snad nám bude blog i nadále dělat radost :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mne je přechod na novou platformu také porod. Už si nějak zvykám, i když to chce ještě vytříbit.
    Ale vidím, že se začínáme scházet, a to je dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak se přidávám také do kroužku šokovaných a stále se snažím sžít. Tak uvidím, jak to bude do budoucna, ale držím všem palce, aby se to zvládlo

    OdpovědětVymazat
  8. Mrzí mě, jak to s blog.cz dopadlo, ale tady si pomalu zvykám, snad to bude OK :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, taky mě mrzí, že se Blog.cz ruší, ale je možnost být tady a začít trochu jinak. Je pravda, že člověk už byl na Blog.cz zvyklý, věděl přesně kde co najde, a tady se učí vše na novo. Každopádně je aspoň možnost si starý blog přesunout i s články, už to sice nebude úplně ono, ale aspoň si člověk zachová tu práci, kterou do nich vložil. Přeji hodně štěstí do nového začátku :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Držím palce do nového působení... hlavně ať se rychle zorientujeme... bylo to obrovské zklamání a smutek, když jsem objevila upozornění, že se blog ruší... tolik let, tolik článků a vzpomínek... ale je na čase jít dál... Ať se ti tady líbí, ať se ti tady daří <3 budu tady s tebou (blog zatím nemám, teprve ho dávám dohromady, ale ozvu se)

    OdpovědětVymazat
  11. Já ještě mám dost práce se stěhováním archivů

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj čas a přeji kouzelný den :)